nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, March 2, 2010

McDONALD oh McD...


CHECK DULU SEBELUM MAKAN..


dapat emel ni.. dari adik aku Deeja (mama qasehzulaikqa)...
terkezut gak... nengok gambar2 yg diattachekan..
so.. tak perlu nak bercoloteh pepanjang.... coz
gambar-gambar itu telah menunjukan maksud
tajuk aku itu... - CHECK DULU SEBELUM MAKAN... -

eeeeeeeeeee.... geli plak rasanya...



eee.. tak masak pun .... masih merah.. uwekkkk...

hmmmmmmmmm... apa nak di kata ?????????
nota AKU : ................... mutu kerja yg HAMPEHHHHHHH........................


5 comments:

imanamani said...

kembang tekak tengok ... eeewwwwwwwwww....

sWeEtDaRLinG said...

eeiiuuwww, branch mana tuuu...? kalau satu takpe laaa, ini cam semua jerk gitu neeeh...!!

SyahNas80 said...

emmm.... apa nak jadi ar ngan dorang ni kan? aritu anas dapat email pasal KFC.. ayam tu ada cacing kecik2.. so kene tgk n perati betul2 makanan.. sampai ke harini tak berani nak sentuh KFc sebab geli.. n today plak.. emmm ada gak tak makan mcd buat masa ni ar..

akan datang tak tau lagi hehe

mamarempit said...

eiii....saman je la....

onniey84 said...

euwwww mcm mana nk telan tu..
dlu pernah gak terkena ayam kfc tak masak, hampeh tull