nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, March 18, 2010

OK tak???????

 

adiah… dari…. siapa lagi…………………………

 

buah hati aku………. toche very 4 yerk….

 

03032010438

 

 

nota AKU : pedas dah hilanggggggggggggggg kerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr???????????????

8 comments:

Rizziela said...

Wah! bestnya..
balik keje terus lepak kat atas kerusi ni sampai terlelap..cantiklah

Ibuhani said...

ok....baring sambil tgk tv.....silap2 Tv yg tgk era...hehehe... :)

EraNaZeErA.. said...

RIZZIELA >

hehe... takut tak sempat nak lepak.. anak dara dua org tu lepak dulu.. heheh.. simple kan?

KAK HANI >

tu la kan akak.. kalu malam.. silap2 mmg tv nengok era.. hehehe

sWeEtDaRLinG said...

kat mana beli kerusi ni, berapa harganya....? cantek weiiihh!
sweetdarling79.com

awien said...

bape hinggit nie..

EraNaZeErA.. said...

to AMY >

Cavenzi... lepas pujuk2 cina kedai tu.. dpt la... RM500... tp tak termasuk transport la...

cantik kan.. simple je..

AYONG >

jawapan seperti di atas..hehehe

Elyn said...

perghhh merahhhh meletupssss. aku suke sgt!! heheh

EraNaZeErA.. said...

ELYN >

kotor pun tak nampak gitu.. senang skit.. ehehee...