nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, April 11, 2010

BERHABIS SESEKALI..

demi anak-anak…..

berhabis sikit… tak salah…

yg penting… berhabis… ke arah kebaikan…

wah…mukadimah… tak bleh tahan…



tp betul kan… bagi.. aku…biarlah… keluar duit banyak…

beli sesuatu yg berguna.. tuk anak-anak…

yang pasti… benda tu… mmg tak rugi…

dari aku berhabis yg ntah apa2…. ke sana ke sini… tanpa arah tujuan… n tak mendatangkan faedah… baik berhabis tuk yg ini… tul tak????

dah lama gak.. aku dok mengidam…wah mengidam gitu…

nak beli.. set buku ni.. tuk anak2 aku… akhirnya….

berjaya gak…

aku beli set… GROLIER (disney)…. semuanya dalam english…

ya lah… nak bagi anak2 kita pandai… kita pun kena gak belajar kan… kan…

disebabkan aku taklah seterer mana pun… so… aku kenalah cari sesuatu…

yang boleh bagi anak2 aku.. pandai… dan termasuklah.. aku boleh tumpang sekaki belajar balik… hehehe



beli set… ni… datang sekali ngan rak buku… so bagus kan…dan percuma gak 2 kamus (besar) 2 kamus (kecil) dan atlas…


11042010_00111042010_009

nilah… set buku ituuuu…. ada..4 buku ttg wordss…



11042010_002 11042010_003

24 buah buku… tajuknya I WONDER WHY… mmg best…. aku pun teruja.. dok baca… byk benda yg aku baru tahu…wah… nmpk sgt… dulu time skolah main2… hehee



11042010_010

26 buah buku.. magic english… berserta ngan 26 Cd..nya… cd ni mmg best… budak2… suka belajar.. kalau ada lagu2…katoon2….


11042010_011 11042010_012

set 26 cds…


dan…nilah tempat aku letak… rak buku itu… biar kat bawah..senang.. aku pantau dak orked n syasya… aku pun leh joint skali…..

11042010_006


so…. dak orked…mmg suka sgt…. mmg minat dia.. membaca… happy nengok cara dia explore…. buku2 tu…. cuma dak syasya.. ja… yg nampak masih kurang skit… cuma dia suka nengok cd ja… tp oklah.. dah boleh paham n hafal gak… apa yg diajar dalam cd itu…




nota AKU :………….. buat pilihan yg bijak………………… mana lagi penting……… anak or… teman…. so………….



bak kata orang….

kalau pekerja dah meninggal….

otomatik…majikan akan cari pengganti…lain

tapi kalau anak2 atau ahli kuarga kita yg meninggal…

bolehkah cari pengganti yg sama….






so sayangilah… anak2 kita dan ahli kuarga kita terlebih dahulu… :)





1 comment:

imanamani said...

uik..dasat dak syasya.. siap angkat peace tu...