nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, April 18, 2010

GERAM GILERRR RASANYA…

wah.. tajuk tak bleh blah… kan kan kan..

walhal..aku nak cita pasal… dua tiga menjak ni… aku amatlah… gemar mengorder erti kata lain..membeli TUPPERWARE… kekadang tu.. bila dah beli.. dah niat.. ooo.. bulan dpn dah taknak beli.. tp asal terpadang catalog tupperware.. terus jadi GERAMMMMMMMM…. tu yg ter ter ter beli tu.. hehehe

tp.. kalau beli pun..time ada saleslah.. kan tupperware ni regenya..agak boleh tahan..

tp… yg untungnya… sib baik aku ada kawan.. yg sudi memberi rege AHLI… 20% tu.. bykkkk… tima kasihlah wahai kawanku…

dah ler bagi reger ahli..kekadang tu..bulih bayar 2 kali..oooooo..sungguh baik kawanku sorang tu… hehee…. dan kekadang tu.. kalu dia dpt apa2 gift (percuma) dari tupperware… aku pun turut dpt gak.. maknanya… kawan aku kasilah.. ooooo bertambahlah rezeki kawan aku sorang ni….

18042010_011

18042010_006 18042010_007

18042010_008 18042010_009

18042010_014

set ni aku suka.. dtg dgn 3 ketul… senang.. lepas masak.. buh je lauk.. ada penutup sekali.. no more tudung selaji..hehee

18042010_005

tempat isi air.. kang nak buat jamuan senang…

18042010_010 18042010_015

bekas air… senang…

18042010_012

bekas beras… muat tuk 10kilo beras…

nota AKU : lepas.. ni.. kena menguatkan iman… kuatkan iman kuatkan iman… jangan terpengaruh lagi…. hehee… kang tak terguna dah membazir… hmmmmmmmmmmm bulih ke dak yerk????

7 comments:

Rizziela said...

Tak rugi beli era...esok2 nakbuat makan-makan....barang semua dah ada... tak payah nak pening-pening kepala dok pk

EraNaZeErA.. said...

to RIZZIELA >

hehe.. mmg betul.. tak rugi.. kan.. :)

imanamani said...

era.. ko ble join ateh aku arr.. umah penuh dgn barang tupperware..kahkahkah...

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

hehe.. tu la laki aku pun cam terkezut nengok dah banyak.. bising kejap ja... janji jangan pow duit dia nak beli tupperware... hehee... skrg ni.. tgh control iman.. tak nak beli dah.. tp katalog yg baru... ada plak lagi cantik2.. aduhhhh pening sehhh... :)

wos said...

dah bertawon2 aku berazam nak memiliki bekas beras tuh..
sampai ke sudah tak beli jugak..
besday aku bln 6 nih.. pekata hang adiahkan aku mendalah tu?
murah rejeki hang nanti..
hekhekhek...

sLeepIng beuty said...

mmg hantu tppaware la nie ye..
my kelik pun ejen tppware gak, tp dia jual kt i kasi 15% je, tak aci kan...huhuu

EraNaZeErA.. said...

to KAK WOS >

samalah aku.. bertahun aku mengidam bekas beras tu.. sib baik aku ada KAWAN GAK.. yg sanggup bagi reger ahli... pastu dua kali bayar. tu yg terus sambar tu..

buleh...buleh buleh bayar 3 kali... kira adiah ler tu... kasi 3 kali bayar.. wokehh tak???


to SLEEPING BEAUTY >

hehee.... antu tupperware takper... jgn antu tiputipu...hehehe.. oklah tu 15%.. kira byk gak.. hehe.. gosok member tu lelebih... tak pun belanja mkn.. nnti dptlah 20%....