nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, April 12, 2010

ISTERI LUPA DIRI...

CEREKARAMA - TIUPAN SANGKAKALA...



korang tengok tak... last sabtu hari tu.. cerekarama - tiupan sangkakala....

TV3.... eeeeeeee.... geram giler... aku nengok watak Arisa dalam cerita tu..

lakonan Rita Rudaini....

Harap muka ja CANTIK, PANDAI, JAWATAN TINGGI... KAYA. tp


Perangai memang kurang hajar ... ada ka... disepak terajangnya LAKI dia (lakonan eman manan), belasah masa laki dia tengah sembahyang... uishhhh memang dasyat giler...

ADA LAGI KE ISTERI MACAM NI... SKRANG Ni....?????

pastu kurang ajar dengan ibu bapa sendiri sebab dendam coz dorang paksa dia kawin dengan Adi..dan yang paling sedih bapak dia meninggal pun sebab terkejut tengok dia tengah sepak ,teranjang dan belasah adi yang tengah solat…memang kejam la……

dan lagi kurang ajar...sanggup dia bomohkan laki dia jadi lembu kena cucuk hidung, jadi org suruhan jer…nasib baik ada org gaji tolong pulihkan laki dia balik..

tapi... last2 mati gak laki dia... sbb nak selamatkan pompuan kena rogol...

pastu bila laki dah mati.. baru nak meraung mcm org giler.... dan pembalasan yang Arisa ni dpt...

lumpuh dan jadi cacat.…

kalau ada lagi isteri2 yang mcm ni... bila tengok cerita ni... INSAF2lah....


jangan depan orang... berlakon BAIK PUNYA... sayang laki... u i u i.... belakang...hahhhh amik ko... maki hamun laki sesuka hati.... tengking sesuka hati...depan org... koranglah loving kapel....huhhhh




rita dan eman...




nota AKU : balasan ada kalanya... datang begitu cepat... adakalanya.... lambat... yang lambat tu... satu peluang bagi menebus kembali kesalahan yang dilakukan...



7 comments:

mamarempit said...

eiii....tercakap kasar sikit ngn laki pun kdg2 terfikir....tetibe kena panah petir...sia2 je idop....mintak dijauhkannn

@juera said...

tgok gak cite ni..geram btol tgk rita tu..tp lam lakonan jer..hehe

imanamani said...

rasa nya bukan masih ada isteri macam ni... tapi.." ada ke isteri macam ni?.. biasa nya isteri taat pada suami...
dan biasanya..apa jua drama kat tv tu.. tulis tidak ada kaitan dengan yang hidup atau yang telah tiada... kenyataan nya..takkan la orang nak buat story...gitu gitu aje ..rekaan dalam kepala.... kerana ada nya kisah benar la orang jadi kan drama... kan...

kak wos said...

haa.. aku ingat aku jer yg emosi tgk citer tu..
tp kan.. si asben aku tu.. dia bleh dok ckp apa taw?
cantiknyer pompuan nih.. (rita)
berkali2 lak tu..
aku tukar tv1 (bola n9 vs kedah) tunjuk kat asben aku laki rita tu pon ensem. so, sila jgn berangan..
manderem kangg.. ngahaha!!

EraNaZeErA.. said...

to MAMA >

tul tu mama... minta dijauhkan...

to JUERA >

mmg geram giler kan.. mendidih ja... tp kiranya.. mmg menjadilah lakonan si rita ni..

to FAZILA >

hehehe...tersalah susun ayat lah plak.. hehe.. tp maksud cam lebih kurang jelah..hehee..

tp mmg pun.. mesti ada manosia cenngini kan... tu yg pengarah tu tergerak hati nak wat.. sapalah yg malang beranakkan dan dpt beristerikan pompuan cennggini kan.. minta simpanglah...

to KAK PIAH >

hahahaa.... mmg kecantikan rita... lebih hebat dari lakonannya.. sampaikan laki hang pun terghoda gitu.. hehe... jgn manderam... tak bau SYURGA nak weihhhh.... biarlah lelaki juling biji mata nengok pompuan lain.. jgn hang yg juling biji mata nengok jantan lain udah.... itu bukan kak piah lagi tu... auwwww.... hehehe..

mamarempit said...

Piah & Erra....laki aku pun suka tgk muka si rita tu....tp aku pun suke gak tgk laki dia...hahahaha...

mummysya said...

seriuos kan, kekadang kita rasa benda nie pelik tapi nielah yang terjadi.....

saper kejam, saper keji....

ermmmmm..... Jika isteri berperangai sangat keji kesian si suami beristeri wanita yang feeling chantek dimuka busuk dihati :)