nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, May 17, 2010

HASIL REMBATAN..

corak n warna... yg simple n tak terlalu terang... sesuailah.. dengan kulit aku yang tak berapa nak cerah ni...

kang pakai terang2 sgt... nampak cam baju berjalan plak.. hehe...














salah satu baju yg aku beli kat dak syasya n orked.... sama pesyen.. tp kaler je lain2... hehe..
suka benor dak syasya... terus pakai.... sampai ke petang...





nota AKU :......... toche bebanyak kat laki aku..coz dengan murah hati telah bagi duit shoppeng... 5rat.... terharu.... sungguh hati ini.. hehee..... :)

4 comments:

imanamani said...

yang design ke dua tu saya suka... kain sutera tu...

tetap posse ..dak syasya...

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

simple n lembut kan warnanya.. aku pun suka.. hee..

yes ... sutera crip... lagi senang nak jaga drp sutera yg lembut tu.. leh basuh sendiri n iron sendiri..tak nyah nak anto dobi..

biasalah.. dia kan suka berpose... +senyum over .. hehee

Elyn said...

bape selai ni ek?? aku mmg dr dulu hantu sutera.....

EraNaZeErA.. said...

to ELYN >

lepas kurang2 tawar2.. dpt dalam 200rm... tp yg ni best.. sbb tak nyah nak hantar dobi.. n senang gosok.. kain crip gitu.. hehee