nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, May 7, 2010

KEJI EMO TENGOK CERITA KAT TV.. ke LAGI KEJI EMO MARAH2 KEKONON ADA YG NAK CARAS LAKI ????







nota AKU :...... BERSYUKURLAH KERANA ALLAH TELAH MEMBERI JODOH KEPADA KITA... DAN HARGAILAH DAN JAGALAH RUMAHTANGGA YANG DIBINA DENGAN SEBAIK MUNGKIN......


so... sbb itulah aku amik pendekatan yang tak mahu bercerita sangat tentang laki aku ..... bukan sbb tak bahagia.. cuma takut... sebab kita memang nak hidup hingga hujung nyawa... tapi semuanya kuasa ALLAH swt kan... so.. lebih baik aku bercerita hal anak2 aku ja...sesekali aku akan selitkan gak lah... kat FB pun cenntu.. tp yg pasti..itu hak masing2... NOKTAH!!!!!



psst:-... lagi keji kalau semua rahsia BFF luar dalam cerita kat kita ... kita bocorkan kat org lain... tak amanah konsepnya... PATUTKAH??? kesian kat BFF terlalu percaya tp ditikam dari belakang.... minta simpang aku dapat kawan yg cenggitu...

2 comments:

awien said...

btoi tu angah..sian btoi kat BFF tu..tp kan angah BFF tu pun sma gak..mmg ditakdirkan bersama la tu..dua2 pun sama je..x amanah langsung..bior je la..

EraNaZeErA.. said...

to AWIEN >

kan.. mmg kesian sgt kat bff tu.. punyalah percaya.. tp kawan tikam kawan..dpn baik belakang dok jaja kutuk pasai bff dia... mmg very tak amanah langsung...