nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, May 7, 2010

REZEKI BULAN 6..

alhamdullillah....

akhirnya.. apa yang ditunggu2 telah tiba....

bulan 6 nanti akan terjawab...dan dapat sekedebuk... hehee

BONUS + Kenaikan gaji prestasi tahun 2009... + kenaikan pangkat ....

BONUS (lebih satu bulan) + 6% kenaikan gaji bagi prestasi + 6% kenaikan pangkat.....syukur alhamdulillah bolehlah.... aku merealisasikan impian nak ubah suai... bahagian dapur (bilik air bawah) rumah aku tu....

dan selebihnya... jejalan... dengan kuarga..... apa yg dah dirancang sebelum ini... tapi kena tunggu waktu cuti sekolah lah... nama pun dah ada anak kan... bkn nak jalan happykan diri sendiri ja kot....







so...syukur ALHAMDULILLAH.... SEBAB

ALLAH SWT... MASIH LAGI MEMBERI REZEKI DAN KEBAHAGIAAN.....






nota AKU :......... dah macam2 plan... bermain2 difikiranku... :)... mau contact itu kontraktor Jackylah....

6 comments:

Ibu Kimie & Balqis said...

kalau era bulan 6 akak bulan 7...heehhehe...syukur dgn rezeki Allah ini...

EraNaZeErA.. said...

to IBU KIMIE >

oh ye ke... alhamdullillah...rezeki kan... semuanya datang dariNYA... janji kita ikhlas.. adalah ganjaranya...

so dah plan apa nak buat.. heheee

sLEEping BEauty said...

alhamdulillah rezeki ... durian runtuh tu...
leh ar belanja kawan2....
wink*

imanamani said...

wooooooooowwwwwwwwww banyak planning tu... meriah....

izz said...

tahniah eera.... PA kt jkr ni pon ramai yg dpt durian runtuh... syukur... baru berbaloi kan..

psst : amik award dr blog izza ye..

awien said...

jgn lupa open table tau..bior aku plh tempat nak mkn t..hehehe