nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, August 24, 2010

GARA-GARA SEBIJIK MURTABAK!!!

 

hmmm.. disebabkan… sebijik murtabak…

aku telah keracunan….

muntah lebih 10 kali… cirit birit.. dan yang paling tak tahan…

tak bleh bukak mata langsung… bukak je…

nampak semuanya berpusing-pusing..

last2… peyut bawa gi klinik…

kena cucuk… and masuk satu botol air…

baru ok…skit…..

cuma kepala ja.. masih rasa pening-pening…

Photo0383

tp nasib baik.. aku ja.. yg makan murtabak tu… so aku jelah yg kena…

kalau dak orked yg makan mau dia buat muntah2…

nota AKU : mmg perit…

2 comments:

imanamani said...

alahai..sian nya...semoga cepat sembuh sepenuh nya...

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

hehe... tq..