nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, August 3, 2010

PENDEK MENYENANGKAN..



pendek bukan sebarang pendek...
tapi pendek...yang menawan dan tertawan.... gitu..
wah... mcm tak bleh blah plak mukadimah kali ni... hehee
sebenarnya.... pendek kali ni..adalah berkenaan rambut dak Orked...
aku dah kasi pendek rambut dak orked....
sbb.... bila panjang... susah tul.. nak dikemaskan...
bila beli sepit rambut... pun... berpuluh2 aku beli...
asyik hilang ja.... huhhhhh.....
so.... nak menyenangkan kerja aku.... pepagi...
aku.... bawa kedai... terus kasi pendek...
potong pesyen skrg ni.. apa ke ntah... BOB ke apa ntah.. aku pun tak tau.. nak ckp
yang pasti.. pesyen rambut.. belakang pendek dari depan...
cumil ja... nampak muka dak orked.... heheee


kedai yg dah hampir 7 tahun aku jadi customer... best.. dah reger pun ok...


dari belakang...


dari depan...
dan tuk dak syasya.... mmg dia sendiri yg suh aku potong bagi pendek...
mungkin rimas kot... + panas.... tp ... dak syasya ni... tak moh gi kedai...
so.. aku yg kasi potong sendiri.... tp senang ja.. sbb rambut dak syasya
ni... lurus dan lembut..... so.. kasi seterik je... dah cumil... hehee


rambut dak syasya... yg dah pendek... hasil guntingan aku...
nota AKU :.... mood malas datang kembali.... adussssssssssssssss.....

2 comments:

imanamani said...

betul tu..dia belum pandai handle sepit sepot tu semua...

so mmg kemas kalau pendek..senang aje nak urus...

EraNaZeErA.. said...

to imanamani >

yup.. menyenangkan kerja uminyer.. heheee