nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, September 2, 2010

NYARIS2.. TAK BLEH BALIK RAYA….

 

fuhhh.. kesat peluh skit… mana taknya…. tetiba ja nak kesat peluh…. sbbnya

mula2…. dapat perkhabaran yg kurang enak… yg mana… raya ni… tak bleh balik

kampung…. uwaaaaaaaaaaaaaa….

sbb… tarikh hari raya… jatuh… pada minggu

turn laki aku kena standby… maksudnya… kena ada kat sini 24 jam…

huhhhh…. masa peyut cakap… rasa.. cam nak nangis pun ada gak…

tapi…. last2… peyut cakap…. dah dpt org ganti…. yg bkn sambut hari raya…

tp sambut deepavali…maknanya… raya ni dia ganti laki aku… kang raya dia

laki aku plak ganti…

huhhhhhhhhhhh… lega selega2nya… baru leh tarik nafas pepanjang….

udahlah turn tahun ni turn kedah.. ertikata rumah aku….

dan yang paling penting..adalah… aku dan adik beradik

yang lain… mmg dah pakat2…. biar semua dpt berkumpul serentak….

termasuklah.. sepupu aku yang mmg akan beraya kat rumah aku gak…

bertambah la meriah.. walaupun rumah adalah sekakang kera ja… hehe

tu tak penting… janji meriah, gaduh2 manja… tolak sapa nak basuh pinggan…

hehee… tp tetappppppppp best…..

so… bolehlah… aku tidur ngan nyenyak…. sbb boleh balik kampung…. hehee

 

SDC12120

kakak aku.. mak aku.. sepupu aku (pepel) n suami.. dan laki aku…

 

see rumah yg kocik ja..

 

SDC12151 SDC12172

rumahku syurgaku… konsepnya… walupunnnn kecittttttttttttt…

 

 

dan ni plak.. pot kegemaran.. semua.. bila petang2.. lepak2.. pakat dok sembang2…

 

SDC12175 

 

masa ni.. syasya… baru setahun lebih…..

 

SDC12186 

 

best ja… walaupun.. padat… hehee..

 

 

nota AKU :……. kalu peyut tak bleh balik.. aku bleh ja drive sendiri balik… tp tak kan nak tinggalkan laki sorang2 beraya tanpa anak bini kan… cam kejam plak…

1 comment:

imanamani said...

...saya suka rumah awak di kampung itu... baru betul rasa balik kampung..


..gedot dak syasya...tomey..tomey..