nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, September 15, 2010

selamat…. tapi

 

alohai… lamanya…. aku tak berupdate….

raya… dan blog pun raya….dan yg paling utama…

lappy tak bawa balik kampung… tu yg… tak berupdate tu…

aku sefamily…. selamat sampai kat bangi…

kul 2.30 pagi tadi… jalan adalah tidak sesak..

seperti mana aku balik ke kampung 8hb malam hari tu…

kiranya… bolehlah… tekan lelaju….

tp…. aku… adalah diserang demam…..

ni kira ok dah skit… baru bangun….. and nak

kemas2 apa yg patut…..

kepala dah tak seberat pagi tadi..dan tak berdeyut2 lagi…

dan… yg bestnya… penadol dah habis… aku balun je… ubat anak aku…

hahaa.. tp mujarab jugak….

so… nanti… lepas dah transfer gambar2 raya… gambar2 selebrate… besday ORKED

pada 13.9 hari tu….

aku update….

dan… raya kali ni.. adalah super duper….. best… meriah…dan penat….

membasuh…. hehee….

nota AKU : semalam.. masa nak bertolak balik… sayu je nengok muka mak ayah aku….. huhhuhhhhhhhhhhhh…. :(

 

No comments: