nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, October 20, 2010

UDAH BERESSS….

 

siap…. dah boleh hoye hoye…..

sbb hari ni satu hari… aku settlekan bagi kemas bilik aku…

semua fail.. kasi masuk tempat masing2….

cuma.. tunggu tukang datang..

mau gantung… white board.. jam, cermin dan frame2 gambar yg ada…

lepas ni mesti lagi cun bilik aku…

barulah.. rasa happy mau kereja…..

Photo0713

ok tak? mcm ni..ja aku dpt susunkan.. sbb bilik adalah tidak besar sgt…

kalu opis dulu.. aku siap boleh letak sofa seketul lagi…

tp bilik ni.. sudah tak muat mau letak sofa seketul itu…. huhuhhhh

Photo0712

sib baik saiz badan aku ni.. ala2 comel2 gitu.. tak besar tak kecik sgt… ngam ngam ho ngan bilik ni… so… kira oklah tu… hehee

nota AKU : ishh… cam kerap plak.. aku dok buat entry pasal bilik baru aku kan… cam yo yo ooo plak.. tp takper… besok dah tak der entry bilik dah.. tp mana tau kot2 terada tahun2 dpn.. hehee

3 comments:

sW33tDaRLinG said...

uiiihh ok laa tuu bilik ko, chanteeqqqq

*Miss Geli^ said...

asal ko tak suka sinki ada kat bilik ko?

kalu aku lagi suka sebab bilik aku jauh dari pantry..nak basuh cawan susah...

EraNaZeErA.. said...

to AMY >

hehe.... tq... dah biasa dpt yg besaq.... tu yg bila dpt yg tecit jadi cam.. eh eh..


to MISS GELI >

sbb.. bilik aku adalah kecit... dn singki itu tak tersorok dan kedabak besar.....

pastu.. sbb pantry adalah belakang bilik aku ja.. maksudnya keluar pintu dah leh jumpa... hehee