nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, November 12, 2010

8.08 minit.. MERAH UWAAAAAA....



ni adalah... gara2 penangan KUNCI KERETA aku cari tak jumpa....
suspek adalah.. budak nih.....





sbb... kunci kereta selalunya.. aku letak sama2 ngan kunci rumah...
kunci rumah ada tmpt biasa.. kunci kereta nan hado....

so.. mmg sah suspek yg buat... sbb dulu pernah skali gak...

suspek buat camni.. suspek simpan kunci kereta dalam tempat SAYUR dalam PETI SEJUk...



kali ni aku cari gak tmpt tu.. tp xda.. rasanya dah ada tmpt baru suspek letak nih... tanya... tak mau ngaku....


so... carilah sepey key.... last2 jumpa... baru leh gerak...
pastu hujan adalah turun dengan lebatnya.. lagilah lambat jadinya....

huhuhhh... dan akhirnya... MERAHHHHHHHHHHH punch card aku...
8.08 minit pagi....







nota AKU :...... tp sib baik alasan hujan dan jalan adalah jem.. so.. bos adalah ok mau sign kat p.card.. hehee...



2 comments:

nn said...

hehehehe...suspek nih sangat licik kay...

EraNaZeErA.. said...

to NN >

yup.. mmg licin ini suspek... hehee