nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, November 13, 2010

ADA ORG TENGOK RUMAH AKU…

 

hari… ni… ada sorang buyer yg nampak cam berminat gak mau beli apartment aku nih… request nak nengok sendiri keluasan rumah aku…

rumah aku

orang income tax gak.. kebetulan tahun dpn HQ kat jalan duta mau pindah kat cyberjaya.. tu yg dia mau cari rumah area2 bangi….

so.. tadi… aku dah bawa p tengok apartment aku tuh… hope… berminatlah..

aku mau jual.. dalam RM165,000… tp boleh la nego nego lagi… tp tak lebih 150,000 la…. sbb rumah tu pun dulu aku beli RM143,000.00 tp ada rebet time tuh… so kurangla skit loan yg aku buat…

tadi.. terubat gak rindu aku… kat apartment aku nih… nak masuk 2 tahun dah aku pindah.. tadi baru menjejaki kaki balik… sukerrr…. dan officer  yg sewa apartment aku amatlah bersih… kemas ja.. rumah…. lega bila tgk keadaan rumah aku tuh…

 

nota AKU :………. kalau jadi jual… maka bolehlah.. melaksanakan perancangan yg dah ada… hope jadilah.. hehe

No comments: