nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, November 12, 2010

JEMPUTAN YG MENGGEMBIRAKAN…

 

 

Photo0883

alhamdullillah…. dak Orked jadi penerima hadiah tuk 2 Hadiah..

1) kedudukan dalam Tahun / Darjah

2) Hadiah Mata Pelajaran Terbaik (BM PEMAHAMAN)

so happy tengok muka dak Orked tadi masa bagi surat kat aku…

dari kejauhan dah nampak dak Orked senyum sengih2 gilerrr kat aku…

dan.. yang paling aku rasa lega… sbb dak Orked dapat masuk kelas  Tahun 2 Amanah.. kelas no.1…. syukur sangat….

dan yg bestnya tadi.. terus dak Orked tanya… UMI NAK KASI HADIAH APA KAT KAKAK hehe….

nota AKU : gembira sangat……………..

6 comments:

nn said...

tahniah...orked..
tahniah pada ibuayahnya jugak...

EraNaZeErA.. said...

to NN >

toche ... :D

nAnA_jAnEz said...

hebat...diam2 berisi...hehe...tahniah gak untk orked...

EraNaZeErA.. said...

to NANA JANEZ>

toche... diam2 berisi takper.. jgn diam2 tak berisi udah ler.. tu parah plak.hehee

imanamani said...

tahniah orked.. dan untuk era juga...

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

toche untie, bagi pihak... lega tuk tahun nih.. berdebar tuk tahun dpn plak..