nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, November 23, 2010

PERLU KAH????



sejak akhir2 ni... kerap gak aku nengok status kat FB.. pakat2 dok share video dari YOU TUBE pasal pompuan bersalin normal...

konsepnya nak bagi keinsafan dan kesedaran betapa besarnya pengorbanan seorang wanita yang bergelar ibu...

ok... itu mmg pun... tp bagi aku lah... ni bagi aku dan pendapat akulah... org lain entahlah...

aku mcm kurang setuju sgt... pakat2 dok share video tu... bkn apa... rasanya... friend kat FB kat campur laki pompuan.. ada yg dah kawin .. ok lah.. tp yg belum kawin tu.. bagi aku mcm tak sesuai... bkn apa... sbb sesetengah video tu aku nengok... selamberrrrrr je telanjang bulat... pastu dok fokus kat bawah tu... dari jalan terbukak skit... skit... smpi kena guntinglah apa...lahh... smpilah keluar kepala baby... eeeeeeeeeeee... sungguh kureng sesuai dok pakat share2 video tu....

ada gak yg letak video yg mana pompuan yg nak beranak tu... diselimut dari atas smpi bawah.. just tunjuk masa bby kuar... oklah.. ni..yg tunjuk dari mula dengan keadaan telanjang bulat .... apa hal... tak malukah???? kalau bagi aku... malu lah... entahlah org lain....

tp... aku mmg kureng bab share2 video pompuan bersalin normal... kalau yg operate oklah skit.... sbb just nmpk perut ja... tak gitu....












nota AKU : nak tunjuk keinsafan banyak cara lain....




1 comment:

zabedah said...

apa nak heran kalau video tu tunjuk org bersalin telanjang bulat?

masa akak bersalin dulu dalam labor room semua gitu, membulat tanpa seurat benang!

skrg mungkin hospital dh OK servisnya