nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, November 14, 2010

SUSPEK TELAH DIBERKAS.!!!

 

akhirnya… setelah 2 hari dok buat penyiasatan.. wah penyiasatan gitu.. dok mencari satu rumah.. angkat apa yg perlu angkat… selongkar abis… sampai semalam aku dilanda kebersinan yang melampau2… sbb habuk kot…. tp nan hadoo jumpa…

tp… hari nih… tup tup…. jumpa gak bukti yg hilang itu aka KUNCI KERETA aku… dan SUSPEKnya… adalah tak lain tak bukan…. SYASYA AMEERA IRDINA…

nak tau..kat mana jumpa kunci kereta aku…

nih kat sinin….

SAMSUNG

ni adalah gara2 kekonon nak start basikal dialah….

sbnrnya.. suspek sendiri yg jumpa tadi.. mgkn suspek pun dah lupa kat mana letak…

Photo0893

suspek yg smpt berpeace.. walupun kena marah kejap tadi…

Photo0891

Photo0888

suspek dengan muka tak bersalahnya….

sib baik… jumpa gak .. aku pulak tak terpikir langsung nak cari kat basikal dak syasya.. lepas nih.. kalau hilang  lagi aku kena cari kat basikal dak syasyalah…

first tmpt aku cari masa hilang hari tu.. kat dalam peti ais.. kat tmpt sayur… sbb dulu dia simpan kat situ…

tp.. meleset sangkaan aku…. tulah kan.. dak syasya ni punya idea mau main. mmg susah nak jangka… lepas ni… aku kena ubah tmpt letak kunci kereta n rumah aku…. kena tmpt lagi yg tinggi dah….

syasya…oh syasya….

nota AKU :…….. tak dijangka jangka nih….

2 comments:

imanamani said...

waawaawa.... ke basikal pegi nya..kreatif... agagagagagag.... pasni minta ummi cari kan beskal ke skuter kecit yang ble start2 guna kunci ye syasya....hehehehhe

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

mmg kreatif budak sorang nih... smpi tak terjangka kekadang tuh... haru pun yg gak dibuatnya..hehee