nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, December 30, 2010

GOLLLLLLLLLLLLLL…… MENANG… DAN CUTI :D

copy status member FB… annasujie…

KUALA LUMPUR, Dec 29 (Bernama) -- Prime Minister Datuk Seri Najib Tun Razak declared Friday, Dec 31 as a public holiday to celebrate the success by the Malaysian football squad in winning the 2010 AFF Suzuki Cup. YAY!!!!! ;D

wah… best2 nih… kira directlah aku cuti…..

tak sia2 aku terjerit2… teruja tadi.. sama naik aku dgn bapak mertua aku… hehee… abis ilang malu.. tak kontrol2 dah…. time Malaysia gollll… terover jerit aku.. smpi lupa yg bapak mertua aku ada…. peyut hanya… menjeling tajam.. hehee…..

tp… takpa.. bapak mertua aku ok ja…. tp dlm hati mesti terkejut nengok menantu dia sakan over dri dia.. hehee….

so…TAHNIAH MALAYSIA…. walaupun tumpas separuh akhir pusingan kedua... tapi permainan pasukan Malaysia.. ttp MANTOP….. dan

penjaga gol…. mmg MANTOPlah….. cayalah….

162780_171994159503038_100000773663419_301788_3546586_n

otomen menyerang…. hehee…. so… tadi…pun ada pancaran laser ke arah penjaga gol malaysia.. tp idaklah.. dorang nak kuar padang.. rilex ja.. so.. bolehkah Malaysia memberi alasan yg sama seperti INDON…. masa kalah tempohari..???

 

 

 

nota AKU :……….. boleh sakit jantung …..

3 comments:

imanamani said...

kahkahkahka..kompem terkujat sat pak mentua ... tak sangka menantu dia.. pun... suka bola na....

Anonymous said...

hehehe :))

Anonymous said...

hehehe Mat Zoul