nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, December 24, 2010

HA !! KAN SENANG.. KALAU DARI AWAL DAH MOHON MAAF!!!!!

kes marah2 smlm.. yg mmg dah buat aku hilang kawalan...

sampai memaki hamun.. tu.. udah disettlekan... walauuuuuuupunnnnnnnnnn....
tidak berface to face......

kalau ikut aku... mmg mau ja aku berFACE to FACE..... baru senang cerrrrrrrrrr....

tp... hati ni.. sejuk skit.. sbb MAKNUSIA tu.... akhirnya... telefon.. dan mohon maaf....

atas apa yg dah jadi.....

so.... settle... tp... lagi sekali.... buat onarrrrrrrrrrrrrrrrrr.... berduri....

siaplah...... mmg.. akan ku terajang jgk... walupun... kakiku tak panjang.... hehee...

sbb.. bila dah marah.. sure boleh teranjang punya.. kan....





nota AKU :.......... jgn ingat.... sesuka hati... nak buat org.... mcm mana pun ALLAH swt akan tunjuk juga.... sapa yg salah .....