nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, December 9, 2010

MAIN2..GELAK2.. BALING2..LAST2 MERAUNG… HA GASAKLAH!!!!…

 

betul ckp org tua2… kalau ibu dah kata jangan buat or jangan main nanti dari gelak2 akan jadi nangis2…. mmg betul lah kan…

ni … kes dak orked dgn dak syasya…

dok main.. gusti2 ke apa tah… tp.. mmg mainan yg agak merapu gaklah.. dan aku yakin yg mainan dorang main tu boleh mendatangkan keMERAUNGAN yg hebat…

bila aku dah bising2 + marah2 gak..suh jgn main… dorang bleh plak gi masuk bilik belakang… sambung main kat dlm tu… siap kunci pintu lagi… hishhhhh

pastu.. masih lagi dengar dok gelak2 sakan… si adik pun bkn main lagi dengar dok gelak…. sekali… aku baru ja letak ayam dlm kuali.. (cewah smpt lagi nak ckp yg aku masak hehehe..) terus dengar si kakak meraung tak hengat2… mmg kuatlah.. sbb si kakak ni..mmg manja skit… kalau bab nangis mmg bagi kat dialah..walaupun sakitnya tak tera mana…

dah dgr si kakak meraung tak hengat.. aku p jengok.. tgk2.. bawah mata belah kanan udah lebam dan bengkak… bila tanya2… rupanya… si adik lepas dok baling2 bantal skali terbalik.. penutup buku yg keras dan terkenalah bawah mata si kakak…

Photo1101

haaa… apa lagi.. bknya aku nak kasihan.. dua2 kena marah ngan aku dulu.. dua2 aku kasi penampar kat tangan 2,3,4 das… sbb degil… dah pesan jgn main.. nak gak… ha kan dah kena…..

dah lepas tu..barulah aku tuam2 dan letak ubat.. barulah susut skit bengkak tu…

tp sampai aku tgh taip entry nih pun aku tak moh ckp ngan budak dorang tu… puas dorang dok panggil umi umi umi… gasaklah… malas nak layan lagi…

sib baik..abah dorang ada…so dua2 dok menyendeng2 kat abah dorang… hmmmmmmmmmmmmm umi booooooooooo layan…

Photo1102

nota AKU : kekonon nak buat merajuk..smpi esok… tp nak tergelak pun ada gak..hehee

No comments: