nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, January 17, 2011

JATUH CINTA SUDAH!!!

aduh..duh duh duhhhhh....
sudah jatuh cinta nihhhhh.....
lagi jatuh cinta..bila lihat... n pegang2 sendiri...
try2 test apa yang patut...
fuhhhh besttttttttt....


tp tu la kan... mana mau campak yg sedia ada...
nak di let go... syg pun ya gak..sbb yang ada skrg nihh pun best gak..
tp... bila tgk yg ni.. bleh tolak2 atas... fuhhhh


aku dah try kat mines last week.... aduhhh best plak rasanya.... kebetulan kalu aku mau trade ini tipon aku yg skrg ni... kiranya.. aku kena tmbh.. tak lebih 1.5 ja... hmmmm tp hati masih berbelah bagi.... takpa2...masa masih panjang... hehee... ayat sejuk hati sendiri...


skrg... ni yg aku guna.... dan tak dinafikan..mmg best samsung nih.... cuma ialah.. nafsu kan... kan...kan...sambil mata jeling2 kat peyut...hehee


isshhh.. camno nih......
nota AKU :... sadis sadis sadis....

No comments: