nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, January 24, 2011

MOOD : BERSALAH + SEDIH

pagi2 ni.. datang opis...terus hati rasa sayu, sedih, bersalah semua ada...

bkn apa.. semua tu..aku rasa sbb smlm aku terlebih terover marah dak orked...huhuhhh..

kan..bila tengah marah.. bkn nak hengattt dunia ..... bila dah lepas...rasa bersalah..tu datang...

kesian plak mengenangkan dak orked yg kena marah ngan aku smlm....

hmmmmmmmm.....

tapi takpa... setiap pagi.. bila aku hantar dak orked ke sekolah.. dalam kereta mesti aku akan cakap.... kat dia .... yang selama ni..kalau aku marah... sbb aku sayangkan dia..nak dia jadi kakak yang baik, anak yg baik..pandai... bla bla bla bla..... so.. bila aku ckp mcm tu.. dak orked ni hangguk2 ja.. pastu dia pun ckp..kakak pun sayang umi...hehe...


tp.. ntahlah...hari ni perasaan aku lain bebenor... tak tau kenapa.... tapi takpa..karang kul 11.00 pagi nak tipon dia jap... selagi tak dpt cakap ngan dia..rasa tak sedap sgt.... oh oh oh.. mcm poyo poyo plak..tp mmg betul perasaan aku skrg ni..amat2lah sedih mengenangkan dak orked...
mgkn sbb smlm aku nengok dak orked tertido sambil menangis kot... huhuhhhh


hmmmmmmm....





nota AKU :........ terlebih garang... sbb bendera merah nak muncul kot...hehee..

3 comments:

MY HEART said...

Kak Era,

betol kak. sama macam saya. kalau terlebih marah tu kan memang tokle control. lepas tu perasaan bersalah plak muncul. Adeh!

rasa hati tak sedap je selagi tak dapat bercakap ngan anak...

imanamani said...

era ..mode PMS>..

EraNaZeErA.. said...

to MY HEART >

kan kan.. bila marah tak hengattt dunia.. pastu menyesal+sedih..huhhh...


to IMANAMANI >

yup... betulll