nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, January 20, 2011

PUTIH … :D

 

 

Photo1253

 

peyut udah tukar…. sportrim MYvi … kali nih…. pilihan adalah putih…

so kena..ngan kaler kuning nih…. aku suka…sbb kaler putih mmg idaman

aku dari masa pakai satria lagi…heee…

akhirnya… tercapai gak mau nengok kereta aku.. bersportrim putih…

nota AKU :… i like…..

3 comments:

MY HEART said...

cantik keta.... warna dia menariks kelbu ^_^

onniey84 said...

cantik lah akak.....mmg ngancam abesss

EraNaZeErA.. said...

MY HEART >

toche... :D

oniey >

hehe... toche dik.. :D