nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, January 8, 2011

TEGAR !!!!

 

ish ish.. nak masuk seminggu gak aku tak update yerk..

last update… masa tengah2 berseronok bercuti cutian… dirumah….

dah start kerja…. terus…. haremmmmmmmm nak berupdate…

kebetulan kerja adalah menimbun walaupun bos enggak ada di kantor….

bos bermeeting-meetingan luar pejabat…

tapi aku still xbleh hoyer hoyer gak….

tu la akibat bila gatal mau cuti lama2…. gasaklah sendiri tanggung…

tp… smlm.. settle gak kerja2 yg tertangguh.. walupun ada lagi  surat/memo  yg  udah siap.. tapi belum diprintkan lagi… sbb alasanya.. malas…hahaha.. boleh ka.. lagu tu.. bleh tak bleh pun dah buat kan… sbb utama… bos enggak ada.. kalau print pun tak bersign gak..ahahaha… betuahkan dpt PA lagu ni….

ok ok.. berbalik tajuk tegar tu…

sbnrnya.. time nak beli benda alah nih… alasan yg munasabah aku kasi..

adalah mau jadi blogger tegar konsepnya… kekonon.. senang nak usung kamera…

hahaha… ada ja kan alasan ….

so… kira alasan yg aku kasi mcm leh terima lah…. tp… entahlah.. bleh jadi tegar ke tak pun tak tau.. sbb… mood malas nak berblog selalu dtg…. dan dunia blog kekadang boleh mendatangkan kemudaratan..hahaha… poyo poyo…

ok.ok.. meh aku tunjuk skit… benda apa yg aku beria2 nak beli..kekonon… tuk menjadi tegar… kekonon nak letak kamera aku..yg aku rasa sempoi lagi best tertarik lagi debommmmm….

 

Photo1149

wristlet ni lah… aku nengok cumil ja.. pastu.. bila di acu2kan kamera aku.. eh eh .. muatla .. n byk lagi space… so leh muat tipon plak..hahaha.. so..mmg bergunalah…

 Photo1150

kalau ada perhimpunan ka… apa2 yg sewaktu dgnnya..senang.. letak tipon…kunci bilik… tak payah nak pegang2 lagi..kan kan …

Photo1152

see… besarkan..dlm wristlet nih.. kiranya.. lepas letak kamera pun.. masih byk ruang2 kat dlm tu..leh letak tipon lagi..kunci bilik pun bleh…hehe…

 

so.. adakah.. aku akan menjadi tegar.. snap sana.. snap sini..hahaha….

ntahlah… mcm susah ja… tp apa2pun… wristlet itu telah menjadi milik aku… hahaa… aku suker suker…..

nota AKU :….. tersenyum.. tergelak… dan ter ter sewaktu dgnya….

No comments: