nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, February 10, 2011

BELASAH JA...!!!!

wah wah wah.. tajuk... cam ala2 ganas mau belasah gitu..
padahal... aku.. pun tak tau awat aku letak tajuk mcam tu...

mgkn sbb.. dah nengok lama aku tak hapdet...
so kasi belasah jalah.. hapdet cita yg dah basi....

tp idaklah aku mau cita panjang lebar... cuma mau kasi letak gambar je..

gambar masa .... buat2 makan2... konsep belanja BOS yg dah kena tukar ...
so... unit aku.... setujuk..mau belanja BOS kat RED WALK RESTAURANt...
masakan CINA MUSLIM...

mmg sedap... dkt area SEKSYEN 7 bandar baru bangi... mmg femes tmpt nih..
memalam.. ramai sesaja... setimbotlaju pun ada..haha...

ok..dimulakan dengan gambar.. satu unit aku... (tp rasanya sorang xda dlm ini gambar)...

PUSAT LATIHAN ANTARABANGSA DAN PEMBELAJARAN CUKAI....



see... bknya ramai pun.. tapi..... hmmmm.... dah nama pun maknosia kan...mcm2 perangai... bak kata bos aku... macam mau perang... hehehe....




ni plak..bergambar... tanpa BOS.. sbb letak dlm kad perpisahan konsepnya...

dah habis bergambar.. time to gerak tuk makan plak...



sebahgian makanan yg diorder dan untuk dimakan.. mmg sedapppp...
(eh... tetiba rasa come plak gambar aku nih..ahaha.. mampus kena keji nih.. tp gasaklah.. sesekali puji sendiri.... )




my X BIG BOS... dan yg bertudung biru tu..my bos gak.. gred 48... dialah yg selalu benau.. dok mengomen kat fb aku... suka dia.. baik... sempoi..dan bleh buat kawan...


dan.. ini pun bos aku gak.. gred 41... dan paling sempoi skalik...

tp sempoi2 pun ttp aku kena marah gak..kalau lmbt buat kerjakkk yg dikasikkkk....




tp kan kan... mcm aku katalah..dah nama pun maknosia kan...ada ja yg dengki dengkan....

sbb aku baik ngan bos2 kat atas tu... siap ada yg merepot katanya.... aku tak ber CIK CIK ber PUAN PUAN dah dengan dorang.. mcm kawan... eh eh eh... suka hatilah..

dorang berdua tak kisah..yg korang kisah apasal... walaupun tak berCIK CIK or ber PUAN PUAN.. ttp aku hormat gak... batasan ttp ada bila di opis...hehe... cisss... pendengki siut....

siap report kat bos aku lagi tuh...

aku tahu pun masa bos panggil tuk prestasi... tapi katanya..dia tak kisah sgt..cuma bila ada yg mengadu kenalah dia tegur supaya aku .... bergap gap skit... tp bkn aku ja tau..bos2 tu pun kena tegur gak..kekonon dorang mcm berat sebelah ngan aku... cis cis.... aku kena marah gak.. tp sbb dah dlm bilik... bkn ada yg nampak... isshhhh... geram sungguh aku ngan maknosia2 ni...

tp aku tau sapa yg ngadu.sbb bos aku ckp sapa...kalau tak ckp pun aku tau gak.... sbb mmg dah peel maknosia tu mcm tu... asyik mengadu domba ja kerja dia... huhhhhhhh.....

hah!!... terlebih lagi tersasul mcm luahkan perasaan plak... dah dah..malas nak cita lagi..buat sakit hati.... tp gasaklah.. aku ttp mcm tu gak ngan dua2 bos.. tu... yg pasti baik2 pun... kerja ttp kena buat gak...




nota AKU :..... minggu dan bulan bekerja...tanpa bos...so.. im the bos....hehee.. :D


2 comments:

Mrs.R @ Emi said...

red wok la era ;)

EraNaZeErA.. said...

EMI >

hahaha.. eja ikut sebutan.. belasah jalah.. sesuai ngan tajuk..bleh bleh... padahal tangan udah tutup muka nih... :p