nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, March 3, 2011

RASANYA DAPAT DISELAMATKAN KE TIDAK???

 

188392_204774762871834_100000179343043_890821_5750692_n

smlm petang….. elok dak Orked masuk kereta…

terkezut beruk aku nengok… baju dak orked…kayak gini….

aduhhhhhhhhhhhhh….. kenapa sih… kakak sampai lagu ni jadinya…

dah bagi apren pun..masih kotor…

padahal dah ajar…suh lipat lengan baju tu…

tp nih…satu baju habis kena waterkaler…. huhuhhhhh….

sodih giler…. perasan bercampur baur…. marah… geram…. sedih pun ya gak..

sbb… awatlah… dak orked ni..tak cermat ….. baru bulan 3… bkn nak beli lagi baju kot…

walaupun baju ni… mak mertua yg jahitkan… aduhhhh…

tension tension.. memikirkan dak orked nih… tu yg aku suka dia pakai skirt p sekolah..

senang… kaler biru..tak nampak kotor..tp tu la..dia plak yg malu nak pakai dah.. sbb tak ramai yg pakai skirt…huhhhh.. tp… kayak ginilah jadinya….bila baju kaler putih…. huhuhhhhh…

kalau tak keluar gak..kesan2 waterkaler tu… jawabnya…ke tong sampahla baju itu….

 

nota AKU :… rendam…guna sabun COSWAY.. hope menjadi..sbb selalunya..kalau kotor2 yg biasa2 semuanya hilang dan baju jadi mmg putih berseri2…heheehh

2 comments:

rosdiana said...

ikut la resepi basuh baju kat blog aku tu. konfem hilang. kalau tak hilang. kita bakor jer.. bakorr..

EraNaZeErA.. said...

ya ya ...saya sudah ikut resepi di blog anda... tunggu keputusannya..kalau tak.. mmg kita bakor bakor....ja...