nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, April 13, 2011

PERANGAI !!!!

 

cer tengok dak syasya tido kat mana….

217525_216264865056157_100000179343043_982122_686692_n

hehe.. dia bleh tido atas kepala sofa….

baik punya lending…..

aku mmg tak sedar langsung..sbb masa aku mmg tahap gaban dah nak tido… syasya ni masih segar bugar…dok mengadap kartunnnn….

tak tau kul bapa dia tido…

so..dlm kul 1.30 pagi… aku terjaga… tgk2 dia takda kat aku..

terus bangun cari.. tgk2..baik punya dia tido atas kepala sofa nih… hehee

so.. apa lagi.. terus capai tipon snap sekeping.. bkn senang nak tgk aksi tido mcm ni selalu..hehe…

itulah.. dak syasya..kekadang mmg tak terjangkau apa yg dia nak buat… apa yang dia main…

nota AKU :… 2x5…. :p

5 comments:

rosdiana said...

taw la skarang anak kita tgh belajar sifir..
ahaha!

EraNaZeErA.. said...

to ROSDIANA >

ya ya betul betul...

2x5......

Cik TTK said...

comel je tido situ..hehehe

imanamani said...

sempoi arr syasya...

EraNaZeErA.. said...

to CIK TTK >

hehee :D

to IMANAMANI >

mmg sempoiiiii...