nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, May 11, 2011

KETINGGALAN SUNGGUH

Kan mmg ketinggalan aku nihhh
Dah lama org pakat dok beli benda alah ni. Aku ja yg baru terhegeh2 menciwi mau pakai benda ni.

Dulu masa awal2 benda ni kuar aku rasa mcm mahal gak. Tu yg mcm malas mau beli. Sbb bkn selalu nak guna sgt pun. So tu la sbbnya agak mls mau beli. Heheee

Nak dijadikan cita, hari ahad baru nih g kedai buku, skali nmpk benda alah ni ada jual 10hengget ja satu. So apa lagi kasi rembatlah.

Ingatkan dah murah lah tu, skalik kak opis aku ckp dia beli satu 7hengget ja. Huwaaaaaaa ingat aku yg murah. Tp sib baik 10hengget ja. Taklah ralat sgt. Hehee



Nota AKU : gasakkkkklahhhhhh.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

EMMYMAZLI said...

wehhh era.. cantik bangat... belikan untuk aku 1 beb yg mcm ini. warna pink jugak... aku punyer dah jahanam... heheheheh

EraNaZeErA.. said...

to EMMY >

wokehhh.. nnti aku g terjah kedai tu lagi..kalau ada aku belikan... nnti jumpa time meeting kat umah aku...