nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, May 25, 2011

TGH SEDIH SOB SOB SOB… ‘:(

 

kejadian petang tadi… haihhhh la..

serik dah aku nak amik kat atm lain selain dr maybank..

budusssss sungguh atm cimb nih…tak pasal2 ja aku kena tunggu 2-6 minggu nak dpt duit aku balik…

huhuhhhhhh….

nasib baik.. aku tak tekan lagi byk amaun… kalau tak lagi haruu :(

fbb

fbbbb 

apa lagi mau kata… dah terkata apa2 dah… 4rat tu.. kalu 4hengget oklah lagi.. huhuhhhh…. udahlah minggu ni mau balik kampung…..

nota AKU :… tu la pala otak dok pikir mau soping hari jemaat nih… sekali..padan muka tuk diri sendiri…huhuhhhh

3 comments:

rosdiana said...

udah-udah ler sedih tu..
hidup kena diteruskan..
hilang sekejap je 4 ratos tu..
belens akaun ada lagi 14 ribu kan? kan? kannnn?

Semurni Cinta said...

adus..sedey wei..sabar kak..??

EraNaZeErA.. said...

to ROSDIANA >

hehe..
byklah.. 14ribu.. 14ribu duit saidina adalah..hehee


to SEMURNI CINTA >

ya ya.. sabar walaupun..hati geram sedih ...huhuhhhh