nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, June 6, 2011

AWAT LA HAIHHHH !!!!!




hari ni dalam sejarah...

sbb..... sendiri buat silap bkn sendiri tanggung...tp anak aku dak orked terpaksa tanggung gak...huhuhhhh...



aku sebenarnya dah buat temujanji ala2 mau dating sama doktor poziah yakni doktorrr gigi...


tp bknlah mau check gigi aku.. tp mau check gigi dak orked.... sbb ada kemasalahan skit tang gigi dak orked tu... panjang cita mau cita kat sini... so... sapa yg dah tau cita taulah.... kemasalahan itu...wah.... tak bleh blah plak...



so.... pagi tadi.. dengan penuh yakin... aku pun... bawaklah dak Orked nih.. disebabkan.. klinik gigi tu kat KL.. dlm Menara Eon Bank..Jalan raja laut... so.. amik keputusan letak kereta kat komuter UKM... dan naik smpi stesen Bank Negara...


so.. disebabkan lagi aku tak tau dan tak yakin... naiklah teksi ke klinik gigi itewwwww.....

dekat coettt ja pun... so tambang adalah rm3.60...tp rasa bersalah kat pakcik teksi tu..aku kasi rm5..... ikhlasss....


so... turun dari teksi dengan kompiden berjalan dua beranak cari klinik... dan terjumplah klinik yg dicari itu... lega disitu skalik lagikkkkk :D


so..dengan kompidennya p kat kaunter...kabor ada temujanji... bagi nama dak Orked..skali...


skalikkk adik manis tu ckp....


'KAK TEMUJANJI ANAK AKAK... BESOK...7HB..."

huwaaaaaaaaaaaaaaa... terus rasa nak nangis... udahlah... jauh dri bangi...hehehe...jauh sungguhhhhh.... skalik bleh plak tersalah tarikh...

dan nasib mmg tak baik sbb hari ni mmg penuh.. so.. baliklah kehampaan aku anak beranak....huhuhhhh....


so... ingatkan kesudahan nasib malang habis tang tu ja... rupanya... ada lagi ujian...hahahah ujian la sgt.. padahal... salah diri sendiri..sbb ngokk...dan sbb dah lama tak naik komuter...


mau balik bangi kena naik tren SEREMBAN... jadi tunggulah aku kat tempat yg sepatutnya...


tp yg datang... tren PELABUHAN KLANG... dan SG.GANDUT /Bkt GABUT ntahlah.. aku pun dah tak ingat...


jadinya.. aku pun taklah naik.. sbb dok tunggu tren yang tulis SEREMBAN... sbb dulu2 aku ingat mmg tren tu tulis SEREMBAN....


jadinya... tren Pelabuhan klang dan Sg Gandut ni.. dok berulang kali datang..aku idaklah naik... jadi kemuskilan dan kemarahan dan keletihan dah membuak2....


tp skali ada sorang akak ni tanya aku tren seremban dah lepas ke belum..dengan penuh yakin aku pun ceritalah kat dia... sekalikkkkkk ni jawapannya...


"LA TREN SG GANDUT TU LA TREN SEREMBAN...."


hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... rasa malu pun ya gak.. tp terus aku ckp... yg dah berapa tahun tak pernah naik...tu yg tak tau tu...heheee...


jadinya.... mmglah nasib aku anak beranak amatlah tak berapa nak baik hari ni....


so... besok aku amik cuti... mau bawa dak orked lagi.. hope... esok semuanya ok..




senyum terpaksa kontrol.. lagi.. hehee














nota AKU ; ni lah jadinya.... tp redho ja....

5 comments:

Tijah said...

kihkihkihh...sg gadut tu area umah mak aku tu. mmg last station utk sbn.

EraNaZeErA.. said...

to TIJAH >

hehehe.. tu la pasai..aku dah lama tak naik..dulu rasanya tulis somban.. tp skrg udah lain.. puas la aku nunggu dok nengok tren sg gadut tu berlalu pergi ja..hehee

pinkiss said...

ko ni kan dik, camne lah boleh salah tarikh.. kikikii..

rosdiana said...

s.e.n.g.a.l.

EraNaZeErA.. said...

to PINKISS >

tu la kak.. rasanya sbb teruja sgt kot... nak bagi gigi anak cantik..hehee... tarikh pn leh tersilap..hehee


to ROSDIANA >

y.e.l.a......... :p