nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, June 14, 2011

GEGAR GEMPA... PUASA KELAUT...!!!!









rupanya...mmg ada gempa bumi kat negara jiran...

patutlah... awal pagi tadi... terasa kuat gegaran...

aku yg opis tingkat 6, mmg terasa kuat ...bergoyang2...

so apa lagi..semua org turun... dan kena turun guna tangga...

aduhyaiiii... tingkat 6.. jadinya anak tangga adalah 12.... mmg hazab...

sbb dengan kasut tinggi... dan lagi hazab aku adalah puasa....

huhuhhhh... mmg kering tekak,,, kaki pun dah gigil2....

dlm setengah jam... dpt arahan boleh naik smbung kerja...

pastu... dlm kul 11.30.. ada lagi satu gegaran...

so.. terpaksalah turun lagi.. tangga lah lagi... hazab2...

jdnya... bila BOMBA dtg..check2 bagai ... katanya bangunan adalah selamat...

tp hanya boleh masuk opis lepas lunch... ertikata kul 2.00 ptg...

so... aku.. mmg dah flettttt gilerrrr... tekak jgn ckplah... jantung pun bagai dipam2...

pastu... kaki pun dah mau krem... jadinya... PUASA ku ke laut jgk..

mmg terpaksa berbuka... sbb dah pening sgt....

tp... masa kejadian... teringat dak Orked kat sekolah... risau...

tp nasib baik semuanya ok... alhamdulillah...





nota AKU : rasanya... mana2 negara pun dah tak selamat skrg... jadinya.... pandai2lah fikir apa perlu buat....

3 comments:

NUR AIN ZULAIKHA said...

as salam kak..same la kak..semalam saye pon puasa..lepas gegaran kedue tu terus berbuka sebab pening n loya..kuat jugak kn..takut!

insylh semua selamat..

sW33tdARLiNG said...

ramai gak semalam yg kecoh2 terasa gegaran... kat KL tak rasa plak

EraNaZeErA.. said...

to NUR AIN >

sama2 kita berbuka seblm smpi waktunya... tp mmg pening kan masa kejadian tu...


tp AMY >

ada gak area KL yg terasa.. kat Jalan Duta LHDN terasa gak... mgkn ada tp ada yg tak perasan.. kot2 ingat pening2 ja...hehee