nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, July 20, 2011

BER'SANTAI' DI TEPI JALAN RAYA..."










lunch hour tadi...


tetiba... perut dan otak bergelodak nak makan durian... durian durian durian..

so.. apa lagi.. ajak kekawan p terjah lori durian yg ada jual dekat simpang mau masuk ke opis..


perghhh...dah dapat makan..

nikmat.... puas hati... sbb isi2 semuanya elok2..manis2 ....

balik opis..pakat2 sendawa bau durian..hehee








wlpn makan durian.. bergambar ttp wajib... hehee





budak dorang yg over tau.. panas2 pun still mau vogue2 gitu. tetap pakai baju berlapis2... padahal mau makan durian tepi jalan ja...hehe.e.....







toke durian tu..dah berkenan kat kawan aku bertudung biru itu.. kalut dok tanya nama bagai... dok puji cantik2...hehe...





kulit2 yg dah licin.... air mineral tu.. sendiri bawa.. sebab mmg dah plen mau makan kat situ so standby air siap2...


tp yg best... botol biru besar itu adalah air panas... member aku tersalah isi air..hehee.. haru..dah makan durian tgh panas... minum plak air panas.... mmg panas lah...






nota AKU : best2... :D




2 comments:

rosdiana said...

tetiba aku pun terjangkit teringin sekalik!

kejam la entry nih!

EraNaZeErA.. said...

to ROSDIANA >

kikikiii... maih bangi maih... banyak... 7 biji 10 hengget ada... 5 biji 10 pun ada... 2 10pun ada... ertikata macam2 ada....