nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, August 2, 2011

BALIK AWAL !!

Sempena bulan puasa ni, opis aku dengan bermurah hati kasi semua org balik awal termasuk yg tak puasa jgk. Balik 30minit awal ertikata 4.30 dah bleh balik.

Dulu hanya yg luar bangi ja bleh balik awal tp kena masuk pun awal 30minit gak. Tp tahun ni tak, semua bleh.. Tp tp semua itu ada timbal baliknya.. bila dah bleh balik awal rehat tengah hari pun dipendekkan 30 minit ja. Jadinya rehat sampai 1.30 tgh ja. Kalu hari jumaat start kul 12.45 - 2.45 ptg.

Rasanya semua org GUMBIRA.. Kecuali aku.. Sbb aku mmg nak blk mcm biasa kul 5ptg. Sbb dak orked balik sekolah 5.30 ptg. Jadinya sedang eloklah. Kuar kul 5 berdezup amik dak syasya..pastu berdezup amik dak orked..

Bila dah jadi lagu nih, lecehlah, mau setengah jam aku terpacak depan sekolah... Aduhhhhh.. Tak best2..

Nak stay sorang2 kat opis, mmg nahi kabi nahi lah.. Takuttttttt.. Wlpn bulan posa org kata hantu/syaitonnn kena ikat. Tp aku rasa hantu kat opis aku ada ja..hehee

So, apa lagi mau kata.. Saya yang menurut perintah je lah..


Nota AKU : semangat raya tahun kurengg sbb raya kat bangi ja.. Laki aku kena keroja / standby..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: