nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, October 9, 2011

LEGA DAN SERONOK

Alhamdullillah... Lega rasa hati bilamana dpt dengar suara mak ayah aku....

Mak ayah aku telah selamat sampai ke Tanah Suci hari Rabu lepas... Mereka akan berada di Madinah dulu....

Aku tak risau sgt kat ayah aku sbb dia mmg sihat dan kuat..cuma hati ni risau kat mak aku sbb mak aku kurang sihat...sakit lutut... Jalan pun xleh laju laju...

Tp bila dengar suara mak seronok dan katanya kaki dia tak sakit langsung.... ALHAMDULLILLAH.... Dan yg paling lega hotel bersebelahan dengan masjid... Lagi lapang dada aku...

Kiranya last week sebelum mak ayah aku berangkat 5hari aku duduk kat kampung...siap siapkan brg2 mereka dua.... Kenduri pun alhamdullillah...ramai yg dtg tuk baca yassin...

Hati nih senantiasa berdoa agar mak ayah aku selamat dan dpt buat haji dengan sempurna...



Nota AKU : insyaallah..tahun depan kalu ada rezeki..aku laki bini plak...




Sent from Samsung Mobile

No comments: