nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, October 20, 2011

MINGGU EXAM... TP MAK MAK YG NERBESS

Minggu ni start exam akhir tahun...buat anak anak yg bersekolah...

Samalah dak Orked.. Tp yg herannya.. Dia rilex ja.. Aku pulak yg nerbes...
Do suruh dia study....

Tp skrg nih... Senang skit..sbb time exam aku just suruh dia study buat latihan guna SCORE A... Senang skit... Sbb guna komputer budak2 teruja skit...

So... Hari nih n besok ja lagi. Hari ni paper BI dan SAINS... Besok AGAMA..

Habis sekolah kebangsaan...next week sekolah agama plak.... Sungguh padat budak budak sekarang.... Tak mcm kita dulu...

Baru2 ni aku ada ckp kat dak Orked yg aku tak kisah kalau dia xdpt nombor SATU dalam kelas...sbb tau saingan kelas pertama mmg sengit.. Cuma aku nak biar dia dpt peratus tinggi dan dpt stay kat kelas PERTAMA jugak...

Skali ni ayat yang kuar dari mulut dia..
"KENAPA DUDUK KELAS NOMBOR 2 BERDOSA KE??

aduhyaiiii kakak kakak.....

Sungguh pandai menjawab....


Nota AKU: doakan yg terbaik buat anak anak....







Sent from Samsung tablet

2 comments:

cik gObu said...

kih kih kih
dorg relax je
yg nebes kite

asek lah tny ok ke tak
leh jwb ke tak

own dh selamat dh kak
baru dpt result BM

alhamdulillah ada peningkatan
lega skit

EraNaZeErA.. said...

Kan kan... Dorang mmg tak nerbes...

Orked pun dah dpt keputusan gak.. Math turun dlm 4 markah... Yg lain ok... Cuma bi n sains ja tak tau lagi....