nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, November 17, 2011

BONUS!!!!!!YEHAAAAA


sapa yg tak suka kalau sebut BONUS..
 mau pakat pakat sengih..

so... semua org opis yg kerja seopis dgn aku senyum sengih sengih
sebab... bulan depan BONUS tuk tahun 2011 aka  masuk...
sebulan gaji dulu akan dibayar...kiranya interim gitu...

so... yg balancenya tahun depan akan masuk... dan disebabkan opis aku berjaya capai sasaran yg kerajaan letak...dan dah lebih pun kutipan... so.... insyaallah.. katanya 5 bulan BONUS..... 5 BULAN ko.... fuhhhhhh bestnya....

kalau betul seperti yg didengar.. alhamdullillah... sbb paling byk penah dpt pun 3bulan 1/2. ... 

bestnya.... terus dok mengira berapa rm yg akan masukkkk.... hehehee.. poyokan....

tp aku mmg udah ada perancangan.... semuanya nak habiskan tuk rumah... mau bikin ubah suai skit... tak kiralah byk mana dpt ttp plan itu akan diteruskan....



home sweet home.. byk benda yg dok dlm kepala otak mau bikin kat rumah nih..... :-)



ni plak budak bertuah yg kat mulut senantiasa nak mainan.... huhhhhhh


so... tak kesabaran mau tunggu full BONUS.... masyukkkkkkk juling mata mata nnti.... 


:-)

Sent from Samsung tablet

4 comments:

wos said...

sayam era.
bye.

EMMYMAZLI said...

era.. ada kerja kosong tak kat LHDN... mau tukar jd PA kat sana... hehehehhehe!!!

cik gObu said...

jeles nyer

nk jugak jd pa kt LHDN

EraNaZeErA.. said...

WOS...

aku pun nak sayam hang gaklah,, sbb bakal besan kan...kan kan...


EMMY...

ada ada... meh jadi PA aku.... nak?


RAJA...

silalah jeles nyer....heheheee...