nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, November 15, 2011

HARU! !!!!!!!!!!


nmpk tak kasut aku tu...

sebelah lain kan.... bleh pagi ni... aku turun dr kereta masuk opis mcm tu...

udahlah aku parking jauh... pastu siap pegi beli sarapan dulu... 
smpi kat bilik baru aku perasan yg kasut aku sebelah lain...

aduhyaiiiiiii.... jd  haru sungguh.... ni semua gara gara aku mmg mengantuk gila pagi nih....
smpi kat parking dlm kul 645 pg... tido kejap... sedar sedar dah kul 7 lebih.... tu yg kelam kelibut kuar tu... smpi kasut salah pun tak perasan.... tp sib baik gak kasut ada dlm kereta... kalau mmg dah salah dr rumah... mau smpi petang aku pakai kasut camgitu.... 


nota aku. .. mulai besok kena check dulu....




Sent from Samsung tablet

2 comments:

lovelywa said...

suar sight dah tajam..sekali tgk kasut..adoiyaiii bole salah pulak..sib baek warna itam tak nampak sgt kan..hehehe

EraNaZeErA.. said...

LOVELYWA. .



heheheee.... kan kan... suar dah ok dah..tp tp kasut buat spoil.. warna sama tp ttp nampak pelik sbb satu wedges satu lg tumit halus... hehehee