nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, January 19, 2012

MENCARI KESELESAAN...


ni kedudukan dlm bilik kat opis aku masa awal pindah... tapi aku rasa kurang selesa dengan kedudukan yg dah dibagi... sbb betu betul bertentangan dengan pintu... dan depan bilik aku pulak ada bilik mesyuarat... so asal org bukak pintu dr bilik mesyuarat mesti terus nmpk aku... mmg jadi tak selesa... org lalu lalang pun otomatik nmpk aku..


sebelah whitebord tu.. pintu keluar dr bilik aku... dan bertentangan dengan bilik mesyuarat


so. .. aku request mau ubah kedudukam dlm bilik aku... sbb susahnya plug dan kabel internet dan faks semuanya dah lekat kat dinding... so kalau nak ubah kena wiring balik...
tp mula mula mcm byk songeh jugak org yg nak buat tu,, tp bila ckp arahan bos laju ja... mmg... mmg mmmg. .. eeeee



akhirnya... siap jugak.. maka tersoroklah skit muka aku nih....




yg ni.. kedudukan yg baru... meja aku dirapatkan ke tepi dinding dekat dengan pintu keluar...
yg aku pasang whiteboard tu plak.. berdepan dengan pintu masuk ke bilik bos... so.. kira ok lah skit ... aku tersorok dari org yg lalu lalang n yg nak masuk ke bilik mesyuarat....






NOTA AKU. ... tak sabar nak tunggu habis edah... mau cutiiiii... <3





Sent from Samsung tablet

2 comments:

sHiLaziZi said...

habis edah??? tolong jelaskan kak...

EraNaZeErA.. said...

shilazizi...

hahaaa.. dik jgn salah sangka... habis edah tu yg aku maksudkan lain yer.. bkn akak jadi janda.. tp akak dpt naik pangkat so bln ni selama 28hari xbleh cuti.. hehee....