nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, January 3, 2012

TAK MAU SABUN


muka budak yg teruja nak p sekolah..

alhamdullillah.. senang bangun.. no nangis2....

kejuy skali ja terua bangun.. tp nak mandi ada syarat tau...

katanya jangan suruh syasya sabun.. bila tanya awat tak mau sabun.. jawabnya nnti sejuk.. kkikiii.. lawak plak aku dengar...

bkn kalau dah kena air mmg sejuk ka.. tp sib baik gosok gigi mau plak.. tak mau sabun pun takmau lah.. janji mau p sekolah sudah...

syasya aku hantar tmpt yg sama ngan orked dulu.. LITTLE CALIPH.. sbb mmg puas hati dengan LC nih.. so wlpb yuran bulanan agak menelan air liur.. tp anak pun 2 ja.. oklah berhabis benda yg perlu...

so.. pagi td masa hantar dak syasya.. smpi2.. teacher dah tunggu kat gate terus menonong masuk.. buat dekk ja kat aku.. panggil nak cium baru dtg.. hehe.. legaaaaaa.. so terus aku pecut balik opis...

dak syasya kali nih aku hantar smpi petang kat situ.. tp yuran lain plak.. pagi lain petang lain.. hope oklah tu..

besok turn orked plak.. tp orked ok..dah darjah 3... tak perlu nak hantar dah..kena pandai berdikarilah.. 

hmm sekejapkan masa berlalu..


nota AKU : teruja nak dgr apa yg dak syasya cerita balik karang..



Sent from Samsung Mobile

3 comments:

suw said...

lil caliph ni umur brape leh hantar ek?

EraNaZeErA.. said...

tak silap dr umur 4tahun dah bleh hantar...

cik gObu said...

good girl la syasya

minah rock kan