nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, April 28, 2012

GALA bkn GALAK...


23-26 april... Opis aku anjurkan kursus untuk setiausaha LHDNM satu malaysia... Kiranya setiausaha sabah sarawak semuanya datang...

Tahun ni.. Utk permulaan kursus dan merangkap menyambut minggu setiausaha... Buat dekat APM bangi ja... Bln 10 nanti baru di Langkawi... 

So.. Untuk kursus kali ni... Our CEO nak.. Majlis perasmian, bual bicara bersama CEO dan majlis makan malam diuruskan sepenuhnya oleh setiausaha.. Kiranya ceo nak tgk mcm mana skil para setiausaha menguruskan majlis...

Alhamdullillah..semuanya berjalan dengan lancar... Aku plak.. Handle bab protokol... Kiranya ketua ajk protokol... Mmg mencabar... Tp lega dan bertuah sbb para ajk bawah aku...mmg terbaik... Bagi komitmen dan kerjasama yg baik..

So.. Semuanya okesssss.....  Kiranya wlpn ada bab yg dirancang telah berubah saat akhir... Tp masih okess jugak...

Utk dinner pun.. Ceo nak para setiausaha yg buat persembahan...dan semuanya superbbbbbb.... Tak sangka ramai setiausaha berbakat besar... 

Kiranya.. Yg pasti kalau semuanya bagi kerjasama semua akan berjalan dengan sempurna... Ya dak??






NOTA AKU.... Nasihat org mmg senang... Tp kita yg menasihat bolehkah buat....hmmmmmmm




Sent from Samsung tablet

No comments: