nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, May 9, 2012

MINTA DIPERMUDAHKAN...AMIN......


aduhyaaiii.. Smlm hati ni tergerak nak tipon Sek.Seksyen 7 b.b.bangi.. (padahal dr bulan lepas dah tergerak..tp malas punya pasallah nih)... nak tanya kononnya nak p cop surat beranak syasya... Nak daftar tuk tahun 1..2014...

Skalik jawapannya..

PUAN.. PENDAFTARAN DAH TUTUP BULAN LEPAS..KENA DAFTAR ONLINE DULU.PRINT SURAT DAFTAR BARU COP SURAT BERANAK KAT SEKOLAH..

Huwaaaa... Matiklah aku.. Mcm mana aku tak tau pun.. Rasanya aku baca banner kat depan sekolah.. Tp yg aku perasan tuk tahun 2013... Ker aku yg salah baca atau tak habis baca atau tak paham bahasa... Huhuhhh


Apa lagi.. Terus call kementerian tanya.. Katanya masih boleh..isi cuma akan direkodkan lambat terima.. So sepantas kilat aku isi..

Jadinya tadi dah pergi sekolah submit form online dan cop surat beranak... So nombor daftar dpt 205... Dan katanya kerani sekolah.. Insyaallah akan dpat.. Dan minta2lah dapat.. Sbb dekat ngan rumah dan kakak dia pun kat situ dan sekolah tu adalah bagus..

So.. Para ibu ibu.. Silalah prihatin.. Jgn jadi macam aku..sbb dok bayangkan mcm dulu lagi.. Pi cop ja surat beranak kat sekolah.. Padahal.. Zaman dah berubah.....



Nota aku.... makin lama makin canggih...




Sent from Samsung Galaxy S2

2 comments:

TiNiE said...

syukur. dpt gak register.
kalau tak, takpi sekolah budak tu.

EraNaZeErA.. said...

kak tinie..

tu la tu..sib baik dpt regis...kalu tak..mau haru..nak pikiq nak hantaq sekolah yg jauh dri rumah...