nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, May 27, 2012

NAK MENANG JA..


LITTLE CALIPHS BANDAR BARU BANGI - SPORTS DAY...







dak syasya... baru nak beratur.. tuk perbarisan....





tercari cari.. abah peyut dia... masa ni....


GO BLUE GO....


 acara masuk ke padang.....




  ni.. happy sebab...dah settle game pertama.. dpt no.1... dan paling happy sbb abah peyut yg amik gambo... kiranya.. baru dak syasya nmpk muka abah peyut dia... :)










dah settle game... masuk ke khemah balik..





masing-masing lapar....


maskot rumah BIRU.... ganazzzzz...

dak syasya ngan teacher Atiqah....

dak syasya ngan teacher Yaa... dan juga teacher masa dak orked sekolah dulu.. kira lama lah teacher Yaa mengajar kat Little Caliphs..


dak syasya.. yg awalnya muka agak tak puas hati sbb dpt no.2 keseluruhannya....


tetiba nak selit gak.. gambar umi dan abah syasya... hehee :)


jadinya... siapa kalah siapa menang.. yg pasti... semuanya adalah pemenang... :)




NOTA AKU ;   tarik nafas dalam dalam....



2 comments:

Annie Han Yeon Rin said...

tarik napas lagekkkk dalam..... ye la, nak menang je kan ^_^

kasi je la menang.. eh!

EraNaZeErA.. said...

nak hidup jangan susahkan diri..

yg penting.. kita bahagia dengan keluarga dan hidup kita...