nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, June 5, 2012

BILA BORING.. INILAH JADINYA !!


Minggu ni.. aku cuti-cuti sempena cuti sekolah.. hehe..
sesaja.. dok umah ngan budak dorang tu.. jejalan dedekat ja... 

so.. hari ni.. tetiba aku rasa macam boring plak...tengok style dalam rumah aku..dok pikiur apa mau tukar... sbb kerusi yg diidamkan xdpt lagi.. bulan depan insyaallah.. akan aku dapatkan jugak....so... kasi tukar apa yg ada dalam rumah dulu.. 


so.. tempat lepak tengok tv aku dah tukarkan jadi mcm nih...





















yang asalnya.. kerusi tu.. dok kat depan.. pintu masuk... sbb kerusi yg aku idamkan xdpt lagi.. nak letak kat situ.. so... aku tukarkan dulu dgn yg ini...

so.. kat depan pintu masuk..plak aku gantikan dengan yg ini... sebelah pintu dah dipatahkan oleh anak aku... mmg haru...






















bunga yg patutnya dok kat tempat tgk tv...pun aku angkut letak kat sini...

nnti.. kalau rasa boring lagi... mana tau..tukar lagi kan.. janji.. buat kerja tak kacau sapa sapa...senang...




NOTA AKU .... laksanakan apa yg nak dilaksanakan tanpa menyusahkan sesapa yer...



4 comments:

Sherwieyna Muzzawer said...

wah rumah awak dah nampak cantik.pandai awak hias rumah yee..;D

EraNaZeErA.. said...

terima kasih.. hias biasa2 ja.. ikut apa yg ada dlm rumah.. :)

lovelywa said...

luas umah akak..umah kat ne eh?

EraNaZeErA.. said...

bolehlah tahan.. Sesuai ngan 4 org.. Hehee.... Kat taman kajang impian, bandar baru bangi.. Sebelah seksyen 7