nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, July 15, 2012

LAYAN SYAHDU!!!!


Smlm... Hari layan syahdu anak anak... Umi pun syahdu gak.. To skit je lah..

Yg syahdu lebih dak syasya... Sbb abah peyut gi outstation ke KB..ada audit...
Hari khamis baru habis...

Kiranya pestime abah peyut gi kerja luar yg xblik rumah... Sblm ni audit kat rembau berulang...kursus kat perak pun berulang.. So kali ni xbleh nak berulang ler jauh nau...

So.. Smlm bawak dak dorang ni tgk wayang ICE AGE 4.... Best giler citer nih... 
Dah tgk wayang pusing2 dlm Jusco... So sambar skit2 apa yg patut... Tp yg bestnya baju yg dak dorang tu pakai kira baru beli terus pakai... Tukau dlm washroom... Ada sales.. Tinggal 12.90 ja selai.. So.. Kasi rembat ja lah.. Hehehee

Dah pusing2.... Balik ke pangkal jalan.. Tp singgah p beli tiket bas dulu.. Khamis malam mau balik terengganu naik bas tiga beranak.. Gila last naik bas balik kg tahun 2003 sebelum kawin... Lama siut... Kali ni balik sbb peyut abis audit hari khamis,.so dia terus blk terengganu.. Kiranya jumpa lepas rindu kat sana ler.... Sekali sambut puasa ngan mertua... Sbb tahun ni raya turn KEDAH.... Yeahaaa...

So... Dak syasya tgh membilang hari nak jumpa abah peyut dan yg paling penting teruja nak naik bas...



NOTA AKU..... Sunyi gila




Sent from Samsung tablet

2 comments:

Roslan Putra said...

tak jadi tak buat baju raya... dah pakai terusss...

y@t said...

bestkan naik bas skali skala...