nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, September 15, 2012

MAKAN2.. VERSI BEBUDAK



tahun ni.... besday dak orked jatuh time bulan syawal lagi.. mcm tahun lepas..

tp tahun lepas aku buat open house skali ngan besday dia.. kira 2 in 1..
cuma tahun ni... takder rezeki aku nak buat open house lagi dalm bulan syawal ni.. sbb aku terlupa nak booking katering yang selalu aku tmph tu.. jadinya... semua katering full house...

so... disebabkan itu.. besday dak orked.. aku buat tuk kekawan dia ja...
meriah jgk.. dah nama pun bebudak kan... 

so.. menu adalah sgt simple... kek semestinya... 2 biji terus aku tmph... sbb wlpn besday dak orked.. kek tuk dak syasya mesti ada.. sbb kang mau jeles meles...
kek seperti biasa.. tmph ngan FARA .. mmg terbaik dan sedap...

menu plak.. Spaghetti... satay (50 cucuk).. jajan... dan air ribena.... spaghetti aku buat dalam 3 bungkus... kira byk jgk tu.. dan yg bestnya.. semua habis licin... hehe... suka nengok bebudak ni makan.. ada siap 3 kali tambah spaghetti... satay jgn ckp.. jajan lagi lah... licin...















nota aku.. syok tgk bebudak makan...happy2...ja...








No comments: