nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, October 23, 2012

42.5KG... BIAR BETUL...



Naik turun naik turun penimbang aku.. Sbb tak caya berat aku dah turun jadi 42.5kg... last lepas raya aku dok meroyan susah hati sbb berat naik 47kg.. 

So.. cekal semangat diet balik.. Niat dihati nak bagi turun 44 or 45 kg ja.. Tak sangka plak bleh turun smpi 42.5 kg... Heheee... Suka nau rasa hati..

Yg bestnya semua baju baju yg 2/3 tahun lepas aku dah bleh pakai... Bertambah lah suka....
Seluar jeans dah muat saiz 26 tu.. Terkujat ......dibuatnya...
So.. Now nak menten ja.. Tak mau kurus dah.. Kang tinggal sekeping tak elok jgk... 



baju 2 atau 3 tahun lepas tak silap.. dah boleh muat.. dulu pakai ngam ngam.. tp kali ni pakai..siap longgar lagi.. :)


blazer yg aku beli tahun 2010... saiz xs.. dulu pakai tak bleh nak butangkan.. kali ni siap bleh butang n longgar jugak.. sangat...kesukaan... :)





Nota Aku... Nak seribu daya kan..




Sent from Samsung Mobile

2 comments:

BONDAROCK said...

nyaaammmpaahhhhhh!!!! nak kurus gak!

EraNaZeErA.. said...

Kak Diela...

kikiii.. jgn jeles.. meh joint diet aku.. aku pepagi minum air nes o ngan biskut kering je...