nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, December 27, 2012

HADIAH BESDAY YG TERTANGGUH...


akhirnya hujung tahun baru dak orked dpt hadiah besday yg abah dia janji...

Besday bulan 9.. tp aku suh abah dia kasi hujung tahun.. nak tgk result exam.. dan juga bg hfon ni kalau dia ada aktiviti sekolah kat luar senang dia nak call aku n peyut..

Wlpn dah ada fon.. tp time sekolah... fon hanya aku kasi guna time hari minggu ja.. tu pun kalau kerja sekolah dah berehhhh.... 

Ni pun ada perjanjian.. kalau pelajaran dia merosot...abah nya dah kata akan amik blk fon tu..

Skrg ni.. tgh cuti mmglah boleh pegang fon 24/7... abah nya siap topup kan 50 hengget lagi.. langgan internet tuk mingguan.. next week.. umi plak yg pegang fon tu...



Nota aku... zaman dah canggih sungguh la haihhhh


Sent from Samsung Galaxy SIII 

No comments: