nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, December 22, 2012

ORKED NAFEESA



dak Orked 2013 ni dah 10 tahun.. sekejapan ja kan... dah jadi anak dara... hehee
tp.. sejak akhir2 ni.. aku nengok.. dak orked ni membesar dengan jayanya..
rasanya.. mmg sah bukan ikut aku... kalau ikut aku mesti kecik comei ja.. hehe

tp... dak orked ni mmg sah2 ikut abah dia... tinggi... dan rangka besar...
sbbnya... baju2 aku yg kecik2 semuanya dia dah bleh pakai.... baju adik aku ijah lagilah...

baju ijah masa ijah umur 20 tahun pun orked dah bleh pakai.. banyak gaklah baju2 achik dia yang dah dpt kat dia.. seluar jeans achik dia pun dia dah bleh pakai....



jaket hitam yg dak orked pakai tu.. jaket aku punya.. pakai masa dinner PA kat langkawi ritu..bulan 10 lepas... skali..tgk2 elok2 muat ngan dia... so.. mmg dpt kat dialah...


jaket yg aku pakai.... 


baju achik ijah ... masa umur achik 20 tahun.. dengan dia sedang2 muat.. silap2 tahun depan dah xbleh pakai....







orked dan syasya....

tapi sekarang.. aku control gak makan dak orked.. sbb berat dia dah mencecah 30kg... aku pun baru ja..43kg skrg nih.. huhuhhhh.. nak gak bagitau tu... tp dak orked mmg selera makan... skrg ni dia pun dah pandai nak diet... siap dok sapu losyen felina kat perut dia..hehee.... so nmpklah susut skit..... bkn apa.. aku takut kalau tak control mau gemuk dak orked nih... kang dah gemuk susah nak turun.... anak dara plak tu.... kalau dah jadi mak mak org..kira oklah lagi... ni baru 10tahun.. oh tidak..... mmg aku control berat badan anak aku... takuttttt.. sbb kalau ikut belah abah dia mmg ada baka yg besar2.... 


tapi tulah kan... sekejapan ja kan... tahun depan..dak syasya pulak dah 6 tahun.... hmmmm.... dan tahun depan plak.. aku bertambah lagi umur... 34 sudah.. alhamdullillah.... masih diberi peluang... tahun depan gak..aku jadi pelajar balik.. hmmm mcm manalah yer... minta2 bolehlah.....


NOTA AKU..... masa berlalu tanpa mengira kita bersedia atau tidak...












No comments: