nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, February 7, 2013

SAYONARA.. WRE


Last day bersama si kuning aku... 
Lepas ni adik aku plak pakai..
Tp wlpn adik sendiri.. ttp jual cara betul.. hehee.. no no sambung bayar... buat loan bank mcm biasa..

Jadinya.. lepas nih aku bawa evo dulu g kerja.. lagipun evo en peyut mmg tersekung kat rumah ja.. balik kampung baru bawa.. so biarlah akj bawa dulu.. sebelum basikal baru aku keluar.. hahaa..

Tp untung sungguh adik aku beli myvi aku nih.. sbb dari standard peyut dah convert ke SE.. seat pun dah tukar... sport rim lagi.. radio pun tukar.. kiranya.. mmg untunglah..

So.. hati tak kesabaran plak nak tunggu basikal baru.. hheeee

Sent from Samsung Galaxy SIII

2 comments:

cik gObu said...

wah kak mesti basikal baru mu lebih boomm kebabom kan

EraNaZeErA.. said...

Raja..

Insyaallah... basikal yg termampu ja.. ikut bajet.. jeheee